قایق کنترلی اسباب بازی

 

 

 

 

 

 

خرید قایق کنترلی اسباب بازی، در فصول گرم سال، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی است. اگر علاقه ای به شنا کردن ندارید، می توانید با خرید یک قایق کنترلی بزرگ، ساعت ها در کنار برکه ها و دریاچه ها تفریح کنید. در این مقاله قصد داریم یک راهنما کامل و جامع برای خرید یک اسباب بازی عالی برای فرزند دلبندتان ارائه کنیم. برای آشنایی بیشتر با این وسیله، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید قایق کنترلی اسباب بازی

توجه داشته باشید که پیش از هر چیزی، معیار های خودتان را برای خرید قایق مورد نظر مشخص کنید. چرا که ممکن است یک قایق برای شما زیادی سریع باشد و نتوانید آن را کنترل کنید و یا بالعکس، ممکن است قایقی برای شما زیادی کند و بدون هیجان باشد. در ادامه به برخی از معیار ها و نکات قابل توجه برای خرید قایق کنترلی اشاره می کنیم.

مهارت های کنترلی

خرید قایق کنترلی باید بستگی به سطح مهارت و توانایی شما دارد. بدیهی است که یک قایق کنترلی حرفه ای، قابلت ها و ویژگی های بیشتری نسبت به یک قایق مبتدی دارد. پس بهتر است قایقی را انتخاب کنید که به توانایی های شما متناسب باشد. اگر برای اولین بار است که می خواهید از قابق های کنترلی استفاده کنید، توصیه ما به شما قایق های کوچک تر و سبک تر است. چرا که این قایق ها در هنگام حرکت، روان تر حرکت می کنند و تلاطم چندانی ندارند. ولی اگر توانایی و مهارت بالایی دارید و مبتدی نیستید، از قایق های بزرگ تر و حرفه ای تر استفاده کنید. چرا که قایق های کوچک برای شما خسته کننده هستند.

اسباب بازی های دیجیتال
حتما بخوانید

 

دوام و ماندگاری

از دیگر نکات خرید قایق کنترلی که باید به آن توجه کرد، سختی و وزن آن است. توصیه ما به شما این است که قایق های سبک و سخت را انتخاب کنید. سختی قایق در هنگام برخورد با اجسام مانع از شکستن آن می شود و سبکی قایق، کنترل آن را بر روی آب بهتر خواهد کرد. همچنین توجه کنید که موتور قایق یک خنک کننده برای جلوگیری از افزایش دما و یک فرستنده برای نمایش اطلاعات روی کنترلر داشته باشد. توجه به دوام و باتری دستگاه نیز از دیگر نکات مهم برای خرید قایق کنترلی است.

عملکرد قایق

یکی از فاکتور های مهم در خرید قایق ها، سرعت حرکت آن هاست. هر قایقی با توجه به مدل و قیمت، سرعت متفاوتی دارد. بهتر است افراد مبتدی از قایق های کم سرعت که قابلیت کنترل بالایی دارند استفاده کنند و افراد حرفه ای، از قایق های سریع تر که هیجان و انرژی خود را تخلیه کنند. بجز سرعت، فاکتور های عملکردی دیگری مثل میزان شعاع آنتن دهی، هندلینگ یا میزان کنترل، ثبات در هنگام حرکت وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

قیمت قایق کنترلی

هزینه و قیمت قایق کنترلی یکی از مهمترین فاکتور هاست. پس از بررسی معیار های قبلی باید با توجه به بودجه خود مناسب ترین قایق کنترلی را انتخاب کرد. ممکن است یک قایق کنترلی تمامی ویژگی های ممکن را داشته باشد ولی از نظر اقتصادی به صرفه نباشد. پس باید قایقی را انتخاب کنید که هم ویژگی ها و عملکرد های مورد نظر شما را داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

چرا هلیکوپتر کنترلی بخریم؟
حتما بخوانید
تیم تولید محتوا پرشیاکالا
ارسال دیدگاه