تاریخچه و شروع برند اونیکوما

شروع اونیکوما

با توجه به قیمت بالای هدفون، هندزفری ها، لوازم جانبی های دیگرو …. توجه به بودجه برای خرید یک کلا جز گزینه های اصلی تصمیم گیری محسوب میشود.

هدفون های معمولی و گیمینگ در برندهای مختلف مثل سنهایزر و رپو با قیمت های مختلف وجود دارند. اما یکی از برندهایی که تمرکز بالایی روی قیمت و کیفیت میگذارد، برند اونیکوما است.

برند اونیکوما توانسته جایگاه خوبی در زمینه هدفون های ارزان قیمت در بازار به دست بگیرد.

برند اونیکوما علی‌رغم قیمت‌های مناسبش، کیفیت خوب و قابل قبولی را ارائه می‌دهد که این روزها می‌توانند انتخاب مناسبی برایمان باشند. اما داستان این برند چیست و از کجا شروع شده است؟ با اون یا این همراه باشید تا برند اونیکوما را بررسی کنیم و چند مدل خوبِ دیگر آن را معرفی کنیم.

تاریخچه برند اونیکوما

برند اونیکوما که یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های ماوس و هدفون می‌باشد، در سال 2016 تاسیس شد. در حقیقت اونیکوما، در اساطیر ژاپن نام یک موجود افسانه‌ای است که الگوی سازندگان و تاسیس‌کنندگان این برند بوده است و حتی لوگوی آن‌ها نیز شبیه یک موجودِ عجیب‌غریب می‌باشد.

در درون بازار اما، اونیکوما را با هدفون‌های ارزان‌قیمت و کاربردی و ماوس‌های باکیفیت و بصرفه می‌شناسند. اما بیشترین دلیل معروفیت اونیکوما هدفون‌هایش می‌باشد. شرکت اصلی برند اونیکوما، در حال حاضر در شنزن چین قرار دارد و یک برند چینی محسوب می‌شود. تمرکزِ اصلی این برند چینی بیشتر بر روی محصولاتی‌ست که در دسته‌ی گیمینگ قرار می‌گیرند و طراحی متفاوتی دارند.

لوگوی برند اونیکوما

اونیکوما، شعار اصلی خود را به گوش همه رساندن صداهای زیبا و آهنگین جهان می‌داند. سازندگانِ هدفون‌های اونیکوما، دو عنصر اشتیاق و ظرافت در ساخت محصولات‌شان را بیشتر از هرچیزی اولویت خود قرار می‌دهند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین تجربه‌ی کاربری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

کاربردی بودن و توجه ویژه به گیمرها از دیگر نکاتی‌ست که در محصولات اونیکوما مشاهده می‌شود و همانند دیگر برندها محصولات اونیکوما را می‌توان یکی از بالارده‌ترین کالاها دانست. اگر بخواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های برند اونیکوما اشاره کنیم، می‌توانیم طراحی جذاب و مدرن، بادوام بودن کیفیت متناسب، و قیمت‌های بصرفه‌ی محصولات را نام ببریم. حالا در ادامه، نگاهی به چند مدل معروف دیگر برند اونیکوما داشته باشیم.

هدفون اونیکوما K20

از مدل‌های جدید اونیکوما، هدفون K20 است. این هدفون با قیمتی مناسب عرضه می‌شود و با طراحی گیمینگ‌ای که دارد می‌تواند یک انتخاب شیک و مدرن باشد. این هدفون را می‌توانید به هر دستگاهی وصل کنید و از آن استفاده کنید. چرا که همه‌ی دستگاه‌ها را پشتیبانی می‌کند و نوع اتصال آن با سیم است.

ابعاد هدفون K2 در 210x100x190 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن چیزی حدود 420 گرم است که بعنوان یک هدفون گیمینگ چندان سنگین نیست و اصلا روی سر فشار نمی‌آورد. یک جک 3.5 میلی‌متری نیز در هدفون تعبیه شده است.

هدفون های اونیکوما: این مدل نور Led دارد.

همچنین اونیکوما برای این مدل، نشانگر LED و نور RGB را نیز از قلم نینداخته و آن‌ها را افزوده است. کیفیت صدا در این هدفون ضعیف نیست و اصلا احساس کمبود صداهای مختلف و بیس را حس نمی‌کنید. هرچند این هدفون بیشتر مناسب گیمینگ است و عملکرد واقعی خود را در بازی‌های مختلف نشان می‌دهد.

یک میکروفون با کیفیت قابل قبول نیز در این هدفون وجود دارد که صدای شما را واضح به گوش هم‌تیمی‌هایتان می‌رساند و می‌تواند در 120 درجه بچرخد. همچنین این هدفون قابلیت نویز کنسلینگ را داراست و صدا را به خوبی ایزوله می‌کند.

هدست برند اونیکوما K18

هدفون K18 از دیگر مدل‌های خیلی خوب اونیکوما می‌باشد. این هدفون طراحی جذابتری را نسبت به دیگر مدل‌های اونیکوما داراست و جزو هدفون‌های گیمینگ اونیکوما محسوب می‌شود که می‌توانید با سیم، آن‌را به دستگاه‌های مختلف وصل کنید و از آن استفاده کنید.

این هدفون برای استفاده‌های عادی و روزمره نیز مناسب است و شما را ناامید نمی‌کند اما بیشتر برای فضای بازی‌ها طراحی شده است. بدلیل اتصال با سیم، خبری از باتری در این هدفون نیست، اما نشانگر LED بعنوان امضای اونیکوما برای هدفون‌هایش، در این مدل نیز به چشم می‌خورد که از طریق کابل USB تغذیه می‌شوند.

هدفون های اونیکوما: یک مدل زیبا و بزرگ

این هدفون وزن متوسطی دارد که حدود 560 گرم می‌باشد؛ گرچه سنگینی چندانی را در این مدل حس نمی‌کنید، اما طراحی این هدفون به نسبت بزرگ است و ممکن است روی سرتان بزرگ بنظر برسد. اما خبر خوب این است که هدبند این هدفون را می‌توانید به راحتی با سرتان تنظیم کنید.

نوع کابل این مدل کنفی‌ست و طول 2.2 متری آن هیچ جای نگرانی برایتان باقی نمی‌گذارد. میکروفون این هدفون که تا 120 درجه قابلیت چرخش دارد، توانایی کم کردن و از بین بردن نویز را نیز داراست و شفاف‌ترین خروجی را می‌دهد که یکی از نکاتی‌ست که خصوصا باید در بازی‌های آنلاین به آن دقت داشت. این هدفون نسبت به قیمتی که دارد می‌تواند کیفیتی بالا و حرفه‌ای را برای شما فراهم سازد، پس حتما مدل K18 را برای خرید در نظر بگیرید.

هدفون اونیکوما K11

از دیگر محصولات اونیکوما هدفون K11 است، که از مدل‌های رده‌بالای اونیکوما محسوب می‌شود.طراحی هدفون‌های اونیکوما همیشه از نقاط قوت آن بوده‌اند و اونیکوما در این زمینه یک قدم جلوتر از بسیاری از برندهای گیمینگ است. هدفون K11 نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک طراحی ساده و در عین حال جذاب گیمری را بر تن گرفته است.

با نوع ارتباط باسیم شما می‌توانید به همه‌ی دستگاه‌ها متصل شوید و از آن استفاده کنید. یک رابط جک 3.5 میلی‌متری همراه با یک رابط USB نیز برای این هدفون قرار داده شده است تا هم نورهای LED آن‌را تغذیه کند، هم کاربردهای دیگری را نیز داشته باشد.

هدفون های اونیکوما: این مدل سبک است.

ابعاد این هدفون 200x185x7.3 میلی‌متر است و با وزن 370 گرمی‌اش از سبک‌ترین‌ هدفون‌های گیمینگ اونیکوما به حساب می‌آید. این هدفون گرچه در برابر عرق و رطوبت و آب مقاومت چندان زیادی ندارد، اما با کیفیت صدای خوب توانسته تا حدود زیادی باعث شود که نبود این ویژگی‌ها به چشم نیاید.

یک میکروفون با قابلیت چرخش 150 درجه و  با کیفیت بالا همراه با قابلیت نویز کنسلینگ، در این هدفون گذاشته شده تا بدون نگرانی و با شفافیت بالا بتوانید با هم‌تیمی‌هایتان در بازی ارتباط برقرار کنید. اگر به دنبال هزینه کردن بر روی هدفون‌های گران نیستید و می‌خواهید یک هدفون خیلی خوب و باکیفیت را داشته باشید، مدل K11 را از دست ندهید.

کلیدواژه : onikumaاونیکوما
تیم تولید محتوا پرشیاکالا
ارسال دیدگاه